Pagina's

Zoeken in deze blog

zondag 22 augustus 2010

E-reader; wat je er NIET mee moet doen!!!!


Soms kan ik ongelooflijk gefrustreerd worden van elektronische apparatuur!!! Allemaal prachtig als het werkt maar de problemen zijn soms niet te overzien als het NIET werkt.
Zo worstelde ik al dagen met een niet functionerende e-reader. Wat ik ook probeerde: het ding was niet meer tot leven te wekken. Mogelijk heeft het feit dat ik hem op een stenen vloer heb laten vallen er iets mee te maken.
Na allerlei pogingen heb met een !@#$%^&* humeur als laatste redmiddel maar eens op de ( goed verborgen) reset knop gedrukt. En jawel hoor; het geval startte tot mijn verbazing weer op. Toch wel stevige apparaten dus.
Maar helaas; alle boeken zijn er dan wel af. Gelukkig staan die nog op mijn pc. Die ik eigenlijk nooit laat vallen...tot nu toe.

3 opmerkingen:

  1. Meer dingen (en mensen?) zouden een resetknop moeten hebben. Op zich wel verbazingwekkend dat hij het nog doet na een val op zo'n harde ondergrond.

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig idee: een menselijke reset-knop!
    Alleen kan je je afvragen naar welke 'stand' je iemand zou willen resetten. Gaat iemand dan verder vanaf een paar jaar terug, b.v. vóór een nare ziekte. En hoe ga je dan om met dat wat er in de loop der jaren gebeurd is; dat weet die persoon dus niet en de omgeving wel. Etcetera.
    Wel een leuk uitgangspunt voor een roman!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie taak voor jou Jet; een dergelijke roman schrijven. je hebt toch al van die interactieve romans

    BeantwoordenVerwijderen