Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 15 november 2010

Google docs



Vanavond zat ik samen met Tanja op hetzelfde Google document.
Terwijl Tanja een keurig verhaaltje zat te schrijven zat ik haar te "pesten"door zinnen weg te halen, plaatjes erin te zetten en als ik het echt bont maak kan ik haar ok halverwege de toegang tot het document onzeggen waardoor ze er ineens niet meer in kan typen. Gelukkig ben ik niet zo'n heel slecht mens en heb ik haar het rustig af laten maken.
Zo kan je echt samen werken op Google docs . Zonder flauwe grappen uit te halen.
Door bv brandweerauto's in haar pyromanenverhaal te plakken.....
Kijk maar eens op

 https://docs.google.com/Doc?docid=0AX2f1dzXXrWLZGRza2IyMnFfMTJmcjNoZGNx&hl=nl

Zet er zelf ook een jeugdherinnering bij.
Maar geen flauwe grappen he!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten