Pagina's

Zoeken in deze blog

zondag 2 januari 2011

Library Thing



Natuurlijk zou ik het goed moeten bijhouden maar het is weer zoals het zo vaak gaat. Als ik het kunstje onder de knie heb is de lol er weer af.
Vanavond heb ik me toch maar weer even verdiept in hoe het ook al weer ging want deze week moet ik het anderen uitleggen. We zijn immers weer van start gegaan met de laatste fase van de 23dingen en deze week is library Thing aan de beurt.
Hierboven heb ik de widget gezet die een blik in mijn virtuele boekenkast biedt.
Ook nog even de woordenwolk:

Eigenlijk vind ik dat library Thing iets samen met het Book Crossing project zou moeten gaan doen. Dat is een website die faciliteerd dat je boeken door kunt geven en dan kunt volgen door wie ze meegenomen worden. Zo heb ik al eens lekker mijn boekenkast opgeruimd.
Die twee samen: dat zou een mooie koppeling zijn!

2 opmerkingen:

  1. Hèhè, eindelijk heb je weer een paar boeken erbij in je LT. Koppeling van LT en Book Crossing is goed plan volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat dacht ik ook. Maar librarything is alleen maar leuk als je het netjes bij blijft houden. Maar je weet hoe het gaat. Wat dat betreft is dat boekje van jou echt zo gek nog niet. Het verbaasd me dat ze het nog niet tot cultureel erfgoed hebben verklaard!

    BeantwoordenVerwijderen