Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 17 januari 2011

muziek beluistern on-line





Nooit ben ik zo'n fan geweest van het on-line luisteren naar muziek. Vaak is dde kwaliteit maar matig en ik heb een heel goede stereo installatie die veel te veel gekost heeft. Dus waarom zou ik dat doen terwijl ik met mijn ogen dicht een CD op kan zetten?
Maar met het ontdekken van groveshark ben ik daar toch anders over gaan denken. Er stond veel mooie muziek op ; oa van Henry Purcell. Binnenkort speel ik mee in de opera Dioclesian van Henry Purcell dus vandaar de belangstelling.
Heel makkelijk maakte ik een afspeellijst en daar zit ik nu naar te luisteren terwijl ik deze blogpost schrijf.Hierboven staat een widget van mijn andere afspeellijst met muziek van Paul de Leeuw. Ook mooi...
Zo handig is dat... En daar kunnen jullie dan weer door op de widget te klikken  naar luisteren.

2 opmerkingen:

  1. Monique? Paul de Leeuw? grappig had ik niet verwacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Wat is groveshark nou weer. Komt dat ook ter sprake in de 23dingen cursus? Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen