Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 21 januari 2010

druk bezig


Er komt nog aardig wat kijken bij het uitpluizen van de google reader. Niet alleen het "kunstje" zelf maar vooral om de mogelijkheden optimaal te gebruiken. Je moet er vooral gemak van hebben en niet in een on-ontwarbare bende belanden. Het begint nu aardig te lukken. Ik heb een aantal tags verzonnen, uitgevonden hoe je berichten die je binnenhaalt weer naar een ander kunt sturen, berichten die anderen delen kunt volgen en zelf berichten kunt delen. En vervolgens dat allemaal weer ongedaan kunt maken. Vooral de tags vind ik belangrijk want anders kan ik later niks meer vinden. Vandaag ga ik maar eens met flickr aan de slag.
Het is toch wel erg leuk om in zo'n korte tijd zoveel bij te leren. Ik denk wel dat het zonder zo'n goede coach als Walter behoorlijk lastig zou zijn om deze cursus helemaal alleen te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten