Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 14 januari 2010


Vandaag heb ik een google reader opgestart. Ik had al een blogline maar die was een beetje in het slop geraakt. Dus heb ik allerlei feeds in deze reader gezet en het ging verbazend makkelijk. Walter had me de stuipen op het lijf gejaagd met de mededeling dat RRS een moeilijk onderwerp was maar het viel gelukkig mee. Wel bleek het lastig de gedeelde documeneten van Walter op te sporen maar dat was achteraf envoudig op te lossen. Zijn gedeelde documenten staan niet onder zijn naam maar onder wdg. Daar was ik niet opgekomen.

1 opmerking:

  1. Een interessante uitbreiding van Google Reader is een bookmarklet genaamd 'Opmerking in Reader' slepen naar de bladwijzerbalk van Google Chrome (of bij I.E. toevoegen aan favorieten in het mapje koppelingen). Daarmee kun je dan heel eenvoudig een hele webpagina of een selectie van een webpagina toevoegen aan je items in Google Reader.
    Ik maak er veel gebruik van om interessante/belangrijke items te bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen