Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 4 oktober 2010

IMG_0547

IMG_0547
IMG_0547,
originally uploaded by moniquebadeend.
He he , het was weer ff zoeken hoe het moest maar ik weet het weer. Je kunt een foto van Flickr direct je in je blog zetten.
Je moet in Flickr dan wel de gegevens van je weblog vermelden. Zelfs de tekst van de blogpost maak je dan al in Flickr.
Deze foto heb ik gemaakt toen ik net een macro-lens had; experimentje dus. Daarna geupload naar Flickr en nu zonder problemen , hup de weblog in. Gewoon met share this in Flickr.. En dan weer zo twitter in en het circeltje is rond.
Het enige nadeel is dat je met de foto niks meer kan rommelen.

Zoals je in de blogpost hieronder ziet gaat Flickr het tegenwoordig eerst testen. Ik kon het wel weghalen natuurlijk maar ik heb het ter lering en vermaak laten staan.

1 opmerking:

  1. Je kunt van te voren de grootte van de afbeelding en de plaats in je blog bepalen in Flickr.
    http://awesomescreenshot.com/0da220840

    BeantwoordenVerwijderen