Pagina's

Zoeken in deze blog

dinsdag 5 oktober 2010

Yahoo en Google

Vandaag, na een turbulente middag en een hectische avond op de chat bleek hoe verwarrend zaken soms zijn.
Daarom nog een poging!!!

Als je iets wilt BEKIJKEN hoef je eigenlijk nooit ingelogd te staan bij flickr of op een weblog of wat ook. MAAR als je iets wilt DOEN wel!!!

Dus foto's bekijken op Flickr kan zonder in te loggen. Maar de opdracht is om een foto van Flickr af te halen en op je weblog te zetten. Iedereen weet nu: als je op je blog iets wilt doen moet je ingelogd staan. Omdat Blogger (waar wij onze weblogs hebben) van Google is, log je in met een Google account.
Maar Flickr is van Yahoo!!! Dus als je iets op Flickr wilt ( foto´s erop zetten of eraf halen) dan moet je ingelogd staan via een Yahoo account. Een Yahoo account moet je eerst zelf maken door SIGN UP (niet sign in) of -Create an account-  te aan te klikken en dan je gegevens in te vullen.
Daarna moet je weer een Flickr account maken. (Ik hoor jullie wel zuchten hoor...)
Dan kan je zo aan de slag.
Foto' s erop zetten en eraf halen; huppekee.
Maar het overal accounts maken hoort er echt bij. Niks aan te doen.


4 opmerkingen:

  1. It's a hard job, but someone has to do it.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb als Tanja...Keurig een account aangemaakt bij Yahoo maar vervolgens kan ik niet verder op Flickr.
    Tanja is na 3 pogingen geslaagd dus ik ga nog maar even door...Wordt vervolgd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het nog niet lukt gaan we er even samen voor zitten maar ik geloof dat Walter je al op weg geholpen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen