Pagina's

Zoeken in deze blog

zondag 21 februari 2010

google talk





Vandaag ben ik in de weer geweest met google talk. MSN-en doen we natuurlijk op de bieb en ik heb ook de windows messenger wel gebruikt. Bepaalde bedrijven hebben via hun website ook een chat die ik wel gebruik indien nodig.
Maar google talk heeft nog extra mogelijkheden. Zoals de video talk. Met veel gedoe heb ik een oude webcam aan mijn zoon ontfutseld maar die deed het niet met vista. Helaas pindakaas.Verder kan je met een microfoon ook tegen elkaar spreken. Ik heb een aantal contactpersonen voor de chat uitgenodigd. Allemaal weer voor elkaar.

Nog naar de informatie over twitter gekeken maar het meeste wist ik al. Ik twitter af en toe wel eens wat. Eigenlijk heb ik wat moeite met twitter omdat minimaal 90% weinig interessante flauwe kul is. Afhankelijk van wie je volgt natuurlijk; sommige mensen twitteren alleen als ze echt iets te melden hebben. Mij kan het namelijk niet schelen of iemand gaat sporten, een nieuwe jurk heeft of naar zijn moeder gaat. Maar af en toe vis je er ineens iets van belang uit. Dus ik scan elke dag wel even wat er op twitter gebeurd.(Mijn twitter URL:http://twitter.com/moniquekromhout)

1 opmerking:

  1. Monique, zou je jouw twitter-url nog in dit bericht willen plaatsen? Voor wie wil volgen.

    BeantwoordenVerwijderen