Pagina's

Zoeken in deze blog

donderdag 1 april 2010

jumpbreak!!!



Dit is weer iets nieuws van blogger. Ik heb de nieuwe editor geïnstalleerd en daar vond ik de jump-break. Ik dacht dat dat een actie van een break-dancer was ofzo. Maar kijk maar eens.
Altijd eerst even uitvogelen hoe dat werkt, maar geweldig als je er dan weer achter bent. Het wordt dan alleen veel te laat s'avond.... Klik maar eens op  "meer lezen" onder aan het bericht.


Samenvatting met Jump break maken

Jump break is een functie waarmee je uitvouwbare samenvattingen van je bericht in je blog kunt zetten. Hierdoor verschijnen langere berichten als een inleiding met een link naar Meer lezen
Je kunt eenvoudig rechtstreeks vanuit de berichteditor jump breaks in je blogberichten zetten zonder de HTML te hoeven wijzigen. Eerst moet je bepalen waar je de jump break in het bericht wilt invoegen, waarna je de cursor op die positie plaatst.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben bang dat ik hier nog niet soepel genoeg voor ben op internet. Nog een hoop te leren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vondst. Ik had net 2 lange artikelen op mijn blog gezet. ik heb het even uigebrobeerd en gelijk toegepast. Ik vind het ook wel gelikt staan. En...het moet de lezers triggeren om het artikelen te lezen.
    Leuke tip

    BeantwoordenVerwijderen