Pagina's

Zoeken in deze blog

woensdag 31 maart 2010

Daar gaan we weer!!


Vanmorgen zijn we begonnen met de aftrap van de nieuwe 23D groep. Ik blog maar weer gezellig mee want ik ontdek ook steeds weer nieuwe dingen. Die blog maak je een keer en kijkt er verder niet meer zo naar. Maar nu ik mee keek met de anderen zag ik weer nieuwe dingen en iets dat ik nog niet eerder ontdekt had.
Vanavond heb ik alle blogs van deze groep in mijn google reader gezet ( komt volgende week aan de beurt) en zo zie ik in een klap wat iedereen op zijn weblog heeft gedaan. Helemaal leuk.

1 opmerking:

  1. Succes met groep 2. Hoewel ik denk dat jij de grootste ontdekker bent van allerlei slimmigheden en noviteiten, meld ik hier met enige voldoening dat ik alle blogs vanaf het begin al in m'n google reader heb zitten. Inderdaad: handig en altijd bij!

    BeantwoordenVerwijderen