Pagina's

Zoeken in deze blog

maandag 15 maart 2010

sociale netwerken


Sociale netwerken zijn natuurlijk een leuke uitvinding. Zelf heb ik een hyves-pagina, zit op facebook, bibliotheek 2.0,en op diverse forums enzo. Maar om nou te zeggen dat ik er weg van ben...
Op hyves kijk ik wel eens op de pagina's van mijn kinderen om te zien wat die uitspoken. Het is ook een communicatievorm die goed bij hen past. Zelf mail of bel ik liever dan dat iedereen meekijkt wat ik "krabbel". Forums vind ik wel heel handig. Voor de meest uiteenlopende zaken kan je daar vaak oplossingen vinden. Alle digitaal kunst en vliegwerk blijft een beetje hetzelfde: muziek of beeldmateriaal erop zetten, chatten ,personen zoeken etc.
Zaak is om dit soort mogelijkheden goed in te zetten. Niet voor "verbale incontinentie" maar om zinnige dingen mee te doen. Daar ligt de echte uitdaging...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten